استرابورد

امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش ابزارهای ارتباطی مخاطبان با حجم زیادی از اطلاعات روبه رو شده اند که باعث شده است سطح دقت و توجه آنها به پیامهای تبلیغاتی کاهش یابد. از طرف دیگر مواردی مانند ابزارها و رسانههای متنوع برای تبلیغات و هم چنین استراتژیهای نوآورانه و بازار رقابتی شدید باعث شده است به دست آوردن سهم بازار دشوارتر از گذشته باشد. بنابراین یادآوری نام برند و پیام تبلیغاتی در ذهن مخاطبان نیاز به استفاده از رسانههای متنوع را دوچندان کرده است.
استرابوردها (Strawboard) یکی دیگر از انواع رسانههای محیطی اند که امکان عمیقتر دیده شدن را توسط رهگذرهای پیاده و هم چنین سرنشینهای وسایل نقلیه فراهم میکند. بهترین موقعیت برای استرابودها در کنار پیاده روها و خیابانهای پرتردد است.
استرابوردها عموما برای مخاطبان هدف در گروههای کوچکتر و به صورت محلی استفاده میشوند.