بیلبوردهای تبلیغاتی

 

بر اساس مطالعات نیلسن، 70 درصد از افراد به بیلبورد تبلیغاتی نگاه می‌کنند، 62 درصد از مخاطبان نام برند را در وب‌سایت‌ها جستجو می‌کنند و در حدود 50 درصد از مخاطبان نام برند را بخاطر می‌آورند که در نتیجه می‌تواند بر رفتار خرید مصرف کننده تاثیر بگذارد. هدف اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی قرار گرفتن در معرض دید تعداد بالایی از سرنشینان خودرو، افراد پیاده است به همین دلیل در تبلیغات بیلبوردی بعد از طراحی استراتژی تبلیغاتی که از اهمیت بالایی برخوردار است، اصلی ترین و پر اهمیت ترین موارد، یافتن موقعیت مکانی مناسب برای تبلیغات است. بر اساس مطالعات انجام شده، انتخاب مکان درست برای اجرای تبلیغات محیطی می تواند تا 15 درصد هزینه کمپین های تبلیغاتی شرکت ها را بهینه کند.  

معایب و مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی

  • بیلبوردهای تبلیغاتی را نمی‌توان نادیده گرفت
  • پوشش گسترده مخاطبان و بازارهای متنوع
  • دسترسی و فرکانس بالا
  • رسانه اثربخش در ایجاد آگاهی
  • امکان ایجاد تصویر از محصول، برند و شرکت در ذهن مخاطبان
  • افزایش فروش در زمان کوتاه با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی

.

homarasane